dilluns, 7 d’abril del 2014

> Tocar de peus a terra( Jo estimava la Carrie) - II Premi Bloguillibres



“Tocar de peus a terra (jo estimava la Carrie)”, és el microrelat amb el que he participat en la segona edició del II Premi Bloguillibres. En aquesta ocasió, tot seguint les directrius del premi en quan a les bases i el tràiler que proposaven, vaig optar per fer una interpretació personal del relat de Stephen King “Carrie” pensant en el que hagués pogut passar abans d’aquesta novel·la si la protagonista hagués tingut una germana bessona.

Aquí us deixo l’enllaç a la pàgina de Bloguillibres on està penjat el relat per si el voleu llegir: “Tocar de peus a terra (jo estimava la Carrie) a Bloguillibres

Aquí teniu la pàgina de Bloguillibres on apareixen els guanyadors i tots els participants del premi. Guanyadors i participants del II Premi Bloguillibres



4 comentaris:

Yeti Barna ha dit...

Doncs trobo que és molt bon relat, Sergi, un candidat a premi, de ben segur.
Però Déu n'hi do amb la Carrie.
Gran pel·lícula.
Abraçades,

Gabriel M.

sergi g. oset ha dit...

Gràcies per passar per aquí de nou i deixar les teves impressions. ;)
Una abraçada.

Montse ha dit...

hmmmm, Carrie em va impactar molt, quan la vaig veure (també la vaig llegir, penso que encara em va impactar més el llibre). Però la teva versió és immillorable! Felicitats!!!

sergi g. oset ha dit...

Gràcies Montse, i moltes felicitats per “Dones de vidre”, la teva nova criatura. Que gaudeixis d’un Sant Jordi molt especial”. ^_^