dissabte, 7 de gener del 2012

> Critures Fantàstiques. (Presentació del llibre).



El passat 17 de Desembre l'Associació de Relataires en Català va presentar el llibre recull “Criatures Fantàstiques” publicat per l'editorial Meteora a la biblioteca Tecla Sala (L'Hospitalet de Llobregat).



El llibre recull els relats finalistes del concurs de Contes Infantils promogut per la mateixa entitat. Un total de 45 relats i autors (14 d'ells menors d'edat) basats íntegrament en el bestiari fantàstic català.



Per que us feu una idea de com va anar l'acte el millor es seguir aquest enllaç al bloc de l'Anna Villalonga que en fa un detallat seguiment:
El fil d'Ariadna

Per la meva part, vaig tenir la sort d'estar seleccionat amb el relat “El Tribunal dels Joanets”, en que vaig voler recrear les clàssiques rondalles que m'explicaven quan jo era petit.

Un altra dels al·licients especials ha sigut el de poder participar per primera vegada en un llibre amb la blocaire i amiga Patrícia, del bloc Páginas Frenéticas



Us deixo l'enllaç al facebook del llibre per si voleu més informació:
Criatures Fantàstiques Facebook

I l'enllaç a Meteora, per si sentiu la necessitat de comprar-lo. ^_^
editorial Meteora


Bon Any literari per tothom!


7 comentaris:

Elfreelang ha dit...

Enhorabona Sergi! i bon any literari!

Igor ha dit...

Criatures diabòliques i fantàstiques. Felicitats, Sergi.
Un nou pas endevant.
(molt guapes les fotos).

Unknown ha dit...

jo ja he tingut el plaer de poder-lo llegir, i us el recomano a tots ^O^

moltes felicitats!!
muaky

Patricia ha dit...

Un llibre fantàstic que encantarà als nens i nenes de totes les edats!!!

bajoqueta ha dit...

Quin llibre més bonic! Aviam si el trobem per llegir-lo :)


365 contes
Terra de llibres

La Meva Perdició ha dit...

Hola Bajoqueta, gràcies per l'interès.
Adjunto l'enllaç a la pàgina de Facebook de “Criatures Fantàstiques”, on hi ha informació de les llibreries on es pot trobar.
Una abraçada. ^_^

La Meva Perdició ha dit...

https://www.facebook.com/pages/Criatures-fant%C3%A0stiques/125537714226828