dissabte, 15 d’octubre del 2011

> “Faula Obscura” publicat al “The Pequod Daily”.




La “Pequod” és una petita però valenta llibreria especialitzada en novel·la i narrativa que ha obert les seves portes a la Vila de Gràcia, (carrer Milà i Fontanals 59), aquest mateix any. Els seus capitans són la Consuelo i el Pere, uns llibreters molt professionals (i gamberros), i amb molta empenta que no dubten en promoure al seu galió, tota mena d'actes com recitals poètics, clubs de lectura, presentacions de llibres i revistes, i petits concerts acústics.
A les seves bodegues trobareu una amplia selecció d'editorials independents i clàssics imprescindibles, sense desmerèixer el llibre de segona mà.

Feta aquesta petita introducció, assenyalar que la Pequod edita un deliciós bolletí digital, “The Pequod Daily”, de caràcter mensual amb totes les novetats i els tallers, que podreu sol·licitar agregant-vos a les seves llistes de correu.

Aquest Octubre i per primer cop, “The Pequod Daily” també ha aparegut amb una tirada limitada en versió paper. I a més a més han tingut el bon gust de publicar-me un relat: “Faula Obscura”, ^_^.
Per a mi ha sigut tot un plaer participar en aquest tercer número especialment dedicat al gran Edgar Allan Poe.

Aquí teniu el PDF per baixar-lo. ^_^

Aquí us deixo el número 3:

Gràcies Consuelo i Pere. Bona Feina. ^_^




3 comentaris:

lisebe ha dit...

Doncs sovint paso i es una veritable goçada poder mirar..!

Jo estic a Francisco Giner.. poc hi ha fins allà!!

Molt bon post!!

Salut

Igor ha dit...

Em vaig llegir el teu relat. Intens i divertit. I tota una metàfora, sí. I vaig flipar bastant amb la revista. La compaginació és la bomba. No sabia això de la llibreria, serà qüestió d'anar a treure el nas.
Salut.

La Meva Perdició ha dit...

Acabo de penjar l'enllaç per baixar el diari en PDF! ^_^

Lisebe: som veïns. Jo de Diluvi. ^_^

Igor: porto donant-vos la tabarra amb la Pequod a tu i la Patrícia des de aquest estiu, desmemoriat! ^_^